Suport i formació
Servei de suport tècnic
El servei de suport tècnic presta assistència tècnica als clients subscriptors dels programes i bases de dades de l’ITeC. Recordeu que pel fet de ser subscriptor o tenir contracte de manteniment vigent, podeu disposar de suport personalitzat. En cas de tenir dubtes o programes desactualitzats, podeu posar-vos en contacte amb el Servei Comercial o adquirir les subscripcions mitjançant la Botiga electrònica.
Formació
A l’apartat de formació trobareu tota la informació sobre l’activitat formativa que organitza l’ITeC. La tipologia de la formació té dues vessants:
- Una relacionada amb el funcionament dels nostres programes i bases de dades (BEDEC, TCQ/TCQi, DicPla, VisualCost, etc.)
- Una altra més dirigida a temes de caràcter tècnic i metodològic del sector (BIM, LEAN, sostenibilitat, etc.)
També podeu accedir accedir a una ruta virtual a l’enllaç de Vídeos tècnics i de metodologia, que us ajudarà a aprofundir en les temàtiques estratègiques en les que treballa la Fundació ITeC.