Suport i formació

Servei de suport tècnic

El servei de suport tècnic presta assistència tècnica als clients subscriptors dels programes i bases de dades de l’ITeC. Recordeu que pel fet de ser subscriptor o tenir contracte de manteniment vigent, podeu disposar de suport personalitzat. En cas de tenir dubtes o programes desactualitzats, podeu posar-vos en contacte amb el Servei Comercial o adquirir les subscripcions mitjançant la Botiga electrònica.

TCQ - TCQi

Descàrregues
Documentació

BEDEC

Descàrregues
Documentació
Històric de bancs

DicPla

Descàrregues
Documentació

VisualCost

Descàrregues

Suport remot

Eines

Preguntes freqüents

Calendari

formacio

Formació

A l’apartat de formació trobareu tota la informació sobre l’activitat formativa que organitza l’ITeC. La tipologia de la formació té dues vessants:

  • Una relacionada amb el funcionament dels nostres programes i bases de dades (BEDEC, TCQ/TCQi, DicPla, VisualCost, etc.)
  • Una altra més dirigida a temes de caràcter tècnic i metodològic del sector (BIM, LEAN, sostenibilitat, etc.)

També podeu accedir accedir a una ruta virtual a l’enllaç de Vídeos tècnics i de metodologia, que us ajudarà a aprofundir en les temàtiques estratègiques en les que treballa la Fundació ITeC.

Cursos

Informació cursos

Vídeos tècnics i de metodologia