Estudis de mercat
Els estudis de mercat de l’ITeC combinen l’enfocament econòmic amb el nostre coneixement del mercat de la construcció des de les vessants tècniques, legals, ambientals i comercials.
Oferim diferents tipus de recerca, des de l’anàlisi més genèrica a escala de sector fins a la mesura de mercats més concrets per a un tipus específic de producte o per a un punt concret de l’edifici on competeixen diferents ofertes comercials.
Anàlisi genèrica del sector de la construcció
En aquesta línia d’anàlisi generalista, l’ITeC publica dos cops l’any l’informe Euroconstruct que permet fer seguiment del mercat espanyol de la construcció, junt amb el d’altres 18 països europeus.
Anàlisi específica d’un segment de mercat
Tot aquell interessat en realitzar un estudi de mercat d’aquestes característiques i a mida de les seves necessitats, trobarà en l’ITeC un interlocutor plenament immers en el sector construcció, íntimament familiaritzat amb els vessants tècnics i econòmics de l’oferta del mercat i expert en el marc normatiu que la regula.
Competitivitat de productes
En darrera instància, podem identificar de què manera un producte pot ser afinat abans de la seva comercialització per a maximitzar els seus avantatges competitius des d’un punt de vista tècnic, legal, mediambiental i comercial.