Suport remot

El servei de suport remot permet als tècnics de suport de l’ITeC accedir al vostre ordinador a travès d’internet, sempre amb la vostra autorització prèvia i supervisió, mitjançant les aplicacions d’escriptori remot Supremo i DWAgent (DWService).

Els tècnics de suport us indicaran quan fer-ho servir i de quina manera.

Aquest servei només s’ofereix dintre de l’horari d’atenció al client i està subjecte a disponibilitat.

Si feu servir Windows 10 o Windows 11 també es pot utilitzar l’aplicació Assistència ràpida que ja ve integrada amb el sistema operatiu.

Windows macOS
Supremo
Supremo
DWAgent
DWAgent

Termes i condicions d’ús:

En accedir a l’assistència remota de l’ITeC esteu d’acord amb els termes i les condicions que tot seguit es presenten. Si no hi esteu d’acord, no accediu als serveis de suport remot. L’ITeC es reserva el dret de detenir l’assistència remota en qualsevol moment.

El servei de suport remot únicament està disponible per als clients amb contracte de manteniment vigent per als programes en el moment de la intervenció tècnica.

Oferim el servei de suport remot a través de Supremo i DWAgent (DWService) amb la finalitat de prestar assistència als usuaris que ho sol·licitin.

La capacitat de l’ITeC per accedir al vostre equip de forma remota millora significativament la capacitat per solucionar ràpidament el seu problema tècnic. Enteneu que en sol·licitar aquesta assistència, haureu de donar accés al seu equip i el control d’aquest al personal de suport tècnic de l’ITeC. A més, potser també donareu al personal de suport tècnic accés als arxius del seu equip. Assegureu-vos de tancar tot arxiu confidencial o personal en el qual pogués estar treballant abans de permetre l’accés remot al vostre equip.

Per a la vostre tranquil·litat és recomanable que disposeu de còpies de seguretat actualitzades.

EN CAP CAS L’ITeC SERÀ RESPONSABLE DE CAP DANY PRODUÏT EN EL VOSTRE ORDINADOR.