Els pròxims 30 de juny i 1 de juliol presentem un webinar en el qual donarem les claus de la digitalització del sector de la construcció, els avantatges que aporta i com la metodologia TCQ/TCQi pot ajudar-te a fer un salt tecnològic rellevant.

Coneix la metodologia TCQ (aplicatius d’escriptori)/TCQi (aplicatius al núvol) i les possibilitats que ofereix per a la gestió del procés constructiu en totes les fases del cicle de vida. Inclou totes les disciplines del projecte, obra i explotació, amb mòduls de pressupost, certificació, planificació, gestió de control de qualitat, gestió del model ambiental, seguretat i salut, gestió del manteniment,etc.

Miguel Ángel Gonzalo, Director de l’Àrea de Construcció, i Montse Duran, Cap del Departament de Gestió del Procés Constructiu, seran els encarregats d’explicar-te les principals virtuts que t’ofereix l’aplicació de la metodologia TCQ/TCQi en el procés de la digitalització dels processos constructius. Algunes d’aquestes són:

  • Facilita la creació d’una base de dades completa pròpia, de l’històric de projectes/obres que proporcionaran dades reals que seran estimacions més aproximades per a futures noves licitacions/projectes/obres.
  • Consulta de dades més ràpida i segura. Documents online versus el document físic.
  • Afavoreix la generació de pressupost, certificació i planificació, així com el seu seguiment a partir d’un model BIM, assegurant la interoperabilitat amb totes les plataformes BIM del mercat (TCQ5.5-TCQi PRE-CER-PLA).
  • Beneficia el treball col·laboratiu al disposar de la informació en temps real i el contacte directe i continu amb clients i tots els involucrats del projecte/obra (tots els mòduls TCQi).
  • Estandarditza i agilita els processos de redacció de projectes, licitació (comparació d’ofertes), seguiment de projectes/obres i del manteniment d’actius.
  • Millora l’eficàcia i productivitat en tots els treballs, reduint així els costos operatius i de gestió.
  • Fomenta la capacitat de presa de decisions, secundant-se en les dades.
  • Compromís social i de sostenibilitat ambiental, gràcies a millores proposades en projectes més sostenibles (GMA) i a l’estalvi en el consum de paper.
  • Permet el teletreball i afavoreix la mobilitat podent treballar allà on estiguis.

Disposes de dues opcions per a inscriure’t. Et recomanem que t’apuntis encara que no hi puguis assistir en directe, ja que durant les hores posteriors t’enviarem el vídeo de la sessió, juntament amb la presentació utilitzada en aquesta.

 

Sessió en castellà:

Dimarts 30 de Juny, de 16.00h a 17.30 h

– Inscripció –

Sessió en català:

Dimecres 1 de Juliol, d’11.00 a 12.30 h

– Inscripció –