El Gremi de Jardineria de Catalunya, nou mecenes de la Fundació ITeC
El Gremi de Jardineria de Catalunya s’ha incorporat com a nou mecenes de la Fundació ITeC, després de formalitzar l’acord el passat 10 de desembre. Aquesta col·laboració reforça el compromís comú per impulsar la innovació, la sostenibilitat i la qualitat en el sector de la construcció.
El Gremi te com a objectius principals promoure i defensar èticament els interessos de les empreses de jardineria de Catalunya, oferint un servei innovador i de qualitat, en resposta a les seves necessitats presents i futures, d’acord amb el desenvolupament social, natural i econòmic del seu entorn.
Amb aquesta aliança, el Gremi de Jardineria de Catalunya se suma a la nostra xarxa de mecenatge per contribuir al desenvolupament de projectes que fomentin la digitalització, l’eficiència i les bones pràctiques en l’entorn construït. Junts treballarem per generar coneixement i eines que beneficiïn professionals, empreses i la societat.
Des de la Fundació ITeC donem la benvinguda al Gremi de Jardineria de Catalunya i agraïm la seva confiança en la nostra missió.
