Construction Fixing Systems LTD ha obtingut el certificat 1220-CPR-2513 de constància de les prestacions pel producte CFS Anchor Channel CPRO
L’ITeC, organisme notificat núm. 1220, ha concedit a l’empresa Construction Fixing Systems LTD el certificat 1220‑CPR‑2513 pel producte CFS Anchor Channel CPRO, d’acord amb l’ETA 25/0222.
El sistema CFS Anchor Channel CPRO consisteix en canals d’ancoratge metàl·lics amb ancoratges soldats i de perns de canal específics (T-bolts i plaques amb forat roscat), tots fabricats en acer inoxidable. Està dissenyat per a quedar encastat a la superfície del formigó durant la colada i permeten el posicionament flexible de les fixacions, ja que els perns poden lliscar pel canal.
Amb la concessió d’aquest certificat, Construction Fixing Systems LTD pot realitzar el marcatge CE d’acord amb el reglament (UE) 305/2011 de productes de construcció.
