Sessió informativa de la tercera edició del postgrau en Sostenibilitat Digital en la Construcció
El pròxim 15 de gener, de 18:00 a 19:00 hores, la UPC School i l’ITeC presentaran la tercera edició del postgrau en Sostenibilitat Digital en la Construcció en una sessió informativa en línia.
L’acte té com a finalitat donar a conèixer els objectius, continguts i sortides professionals de la formació, així com per resoldre dubtes sobre la metodologia i el procés de matrícula.
El Postgrau en Sostenibilitat Digital en la Construcció, de caràcter semi presencial i que s’iniciarà el 16 de febrer, destaca per la seva orientació pràctica i aplicada. En aquest sentit, l’ITeC i la UPC School han treballat conjuntament en la creació del programa, sumant l’expertesa acadèmica de la universitat i el coneixement tècnic i sectorial de l’ITeC, entitat de referència en innovació, sostenibilitat i qualitat en la construcció.
Aquesta col·laboració consolida una proposta formativa que reforça el seu compromís amb una construcció més eficient, sostenible i digital, alineada amb les necessitats del mercat i els objectius de transició ecològica.
Inscripció a la sessió informativa aquí
