3A COMPOSITES GmbH ha obtingut el certificat 1220-CPR-2508 de constància de les prestacions pels productes Alucobond® A2 and Alucobond® Plus Thin Metal Composite Sheets

Per: Publicat: 08/01/2026Categories: Certificació

3A COMPOSITES GmbH ha obtingut el certificat 1220-CPR-2508 de constància de les prestacions pels productes Alucobond® A2 and Alucobond® Plus Thin Metal Composite SheetsL’ITeC, organisme notificat núm. 1220, ha concedit a l’empresa 3A COMPOSITES GmbH el certificat 1220‑CPR‑2508 pels productes Alucobond® A2 and Alucobond® Plus Thin Metal Composite Sheets, d’acord amb l’ETA 22/0477.

Els panells composts prims de cares metàl·liques Alucobond® (Thin Metal Composite Sheet-TMCS, en anglès) consten de dues fines capes d’alumini, que intercalen un nucli en un procés de coextrusió continu. La pell exterior d’alumini està pretractada i la seva unió al nucli s’aconsegueix mitjançant un adhesiu aplicat a totes dues cares del nucli, en condicions controlades de temperatura i pressió.

Amb la concessió d’aquest certificat, 3A COMPOSITES GmbH  pot realitzar el marcatge CE d’acord amb el reglament (UE) 305/2011 de productes de construcció.

ITeC
ITeC

Compartir aquesta informació

Autor/a: ITeC

Avatar
ITeC
ITeC