Carregant Esdeveniments

L’informe Euroconstruct torna a replantejar-se què cal esperar del sector durant el període 2024-26, i en aquesta sessió presentarem quins són els escenaris que planteja, tant a escala Europa com a escala Espanya.

Aquest acte es troba dins una jornada organitzada juntament amb AMEC ASCON (Asociación de las Empresas Industriales Internacionalizadas) i, per aquest motiu, té un programa especial.

Podrà seguir-se també en streaming (s’enviarà l’enllaç el dia abans de la sessió si s’ha seleccionat aquesta opció al formulari d’inscripció).

Dia: dimarts, 18 de juny de 2024

Hora: 11:30 h

Lloc: ITeC (Carrer Wellington, 19, 08018 Barcelona)

Programa:

  • 11:30h: Benvinguda del president d’AMEC ASCON, Miquel París
  • 11:35h: Presentació serveis i activitats AMEC ASCON 2023-2024 pel responsable del sector, Albert Mira
  • 11:45h: Benvinguda del Director General de l’ITeC, Francisco Diéguez
  • 11:50h: Presentació de l’informe EUROCONSTRUCT: sumari juny de 2024 pel Cap del Departament de Mercats de l’ITeC, Josep Ramon Fontana
  • 12:50h: Torn de dubtes, preguntes i networking
  • 13:30h: Càtering de clausura

INSCRIPCIÓ

ITeC
ITeC

Go to Top